http://www.wiadomosci.zmigrod.pl/index.php?dzial=archiwum&rok=17&nr=09&art=20

"Wiadomości Żmigrodzkie"   numer: 09 309   -   01 wrzesień 2017

Porada konsumencka

Potrzebujesz bezpłatnej porady konsumenckiej, informacji prawnej, chcesz dokonać reklamacji, zwrotu, zrezygnować z usług, podpisałeś umowę, od której chcesz odstąpić? Przyjdź do Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie, w sali narad (I piętro) w godzinach 8:15 - 15.00 swą pomoc w sprawach konsumenckich oferuje Powiatowy Rzecznik Konsumentów Artur Kania, który przyjmuje w drugi czwartek każdego miesiąca.

Skorzystać z pomocy rzecznika można również za pomocą poczty e-mail: a.kania@powiat.trzebnica.pl, a także telefonicznie 71 387 95 78

Terminy przyjęć na najbliższe miesiące są następujące:

14.09.2017 r.
12.10.2017 r.
09.11.2017 r.

Zanim wybierzesz się po poradę w sprawach konsumenckich, zadzwoń do Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie - tel. 71 385 30 50, aby dowiedzieć się, czy godzina i termin przyjmowania nie uległ zmianie.

W przypadku nieobecności Powiatowego Rzecznika Konsumentów warto zadzwonić na infolinię konsumencką 801-440-220 oraz 22-290-89-16 (od poniedziałku do piątku - 8:00-18:00), która prowadzona jest przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich i Fundację Konsumentów.

Ponadto, na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Trzebnicy, istnieje możliwość pobrania wzorów pism np. na reklamację towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość itp.

Marcelina Halikowska